„Луѓето кои добиваат информации од социјалните медиуми повеќе веруваат во теориите на заговор“

popara6 јули, 20201min00
5g

Луѓето кои се информираат на социјалните мрежи како што се „Facebook“ и „YouTube“, веруваат повеќе во теориите на заговор за пандемијата на коронавирус и повеќе ги кршат правилата за карантин, покажува најновото истражување.

Десетици 5G предаватели беа запалени во Велика Британија во последните неколку недели. Полицијата соопшти дека нападите биле мотивирани од верувањето дека мрежата 5G е поврзана со пандемија.

Анкетата на Кингс колеџ во Лондон и избирачката агенција „Ipsos Mori“ покажува силна врска помеѓу верувањето во теории на заговор и потпирање на информации од социјалните мрежи, вклучувајќи ги Facebook, YouTube, Twitter и WhatsApp, наместо традиционалните електронски или печатени медиуми.

Меѓу луѓето кои веруваат дека коронавирусот воопшто не постои, 56 проценти изјавиле дека Фејсбук е нивниот главен извор на информации.

Даниел Алингтон од колеџот Кингс изјави за Гласот на Америка што друго покажало истражувањето:

  • Се испостави дека луѓето кои ја напуштиле куќата, излегле надвор или да работат, иако тие знаеле дека имаат симптоми на коронавирусот, биле повеќе информирани преку социјалните мрежи“.

Тоа е ризик за јавното здравство со кое треба да се справиме, вели конзервативниот пратеник на Конзервативната партија, Дамјан Колинс, кој исто така е загрижен за улогата што социјалните мрежи можат да ја играат во вакцинацијата.

  • Ако влеземе во ситуација кога имаме вакцина, а ефикасноста на вакцината бара повеќето луѓе да се согласат да ја преземат, тогаш мора да ја имаме доверба на луѓето во тоа. Ако луѓето шират теории на заговор и лаги за вакцината, обидете се потоа да ги убедите луѓето да не преземаат, тогаш тоа е сериозен ризик за јавното здравство “.

Facebook, YouTube, Twitter наведуваат дека отстраниле стотици илјади видеа и објави што содржат дезинформации за КОВИД-19 кои може да бидат штетни.

Компаниите кои работат со социјални мрежи се соочуваат со проблеми на многу фронтови.

Повеќе од 150 компании, вклучувајќи ги Starbucks и Coca-Cola, престанаа да се рекламираат на Facebook, како резултат на дезинформациите и говорот на омраза.

escort - Korsan taksi - anlaşmalı boşanma