Кога „Microsoft“ се најде во ситуација кога мораше да ги испрати своите вработени да работат од дома пред четири месеци, тие сфатија дека можат да научат нешто од тоа искуство.
Се испостави дека средбите се почести, но пократки, работното време е подолго, повеќе се работи навечер …
Следеа како луѓето се однесуваат, како функционираат тимовите и како да се искористи сето ова за да им се помогне на луѓето и да се олесни работата во новото опкружување.
Преку алатката „Workplace Analytics“ и дополнителни анонимни истражувања, дојдоа до интересни податоци за работа од дома, кои беа објавени во „Harvard Business Review“.
Според технолошкиот портал, се покажа дека се зголемува бројот на состаноци и нивното вкупно времетраење, но дека индивидуалните состаноци се пократки од 30 минути. Скратувањето на состаноците, велат тие, е пресврт на долгогодишниот тренд во бизнисот.
Флексибилноста на состаноците за закажување доведоа до тоа почесто да се одржуваат попладне, а работниот ден стана фрагментиран бидејќи луѓето мораа да балансираат помеѓу приватното и деловното време.
И кога станува збор за работното време – тоа се пресели во „новата трета смена“. Зголемувањето на активноста помеѓу 18 часот и полноќ беше на ниво од 52 проценти, а границите помеѓу работното време и паузите и викендите, дополнително беа „замаглени“ доколку не се избришат.
Конечно, ова доведе до просечно подолго работно време кое луѓето го „даруваа“ на компанијата – со траење во просек по четири часа неделно.
Причината за тоа е што вработените земаа дел од работното време за да извршат разни приватни задачи, а за да го надоместат тоа, тие мораа да станат порано или да го завршат работниот ден подоцна од вообичаеното.