Бебињата не се случајно предмет на рекламирање! Производителите достигнаа нова група потрошувачи со „хипнотички“ ефек

popara2 септември, 20201min0
bebe tv

Маркетинг борбата во желбата за што повеќе потрошувачи, а со тоа и продажбата – заработката, стана немилосрдна.

Иако во оваа борба се застапени сите возрасни групи, најнежната, детската е вистинско „уживање“ за производителите.Родителите на децата како потенцијални потрошувачи отсекогаш биле мета на маркетинг напади, што не претставува посебен предизвик за експертите за рекламирање.

Зошто? Бидејќи, со логичкиот факт на исконската родителска потреба да му се даде на детето сè што му треба и што го прави среќен, тешко е да се каже не на најмладите генерации.

Постојат производи и реклами од кои децата не можат да погледнат настрана и поради тоа за време на гледањето децата многу малку трепнуваат. Покрај тоа постојат производи што децата „мораат да ги имаат“, и тие знаат дека ќе ги добијат со постојано повторување на барањето “, се наведува во стручната литература Маркетинг армирал” која тврди дека сите овие детски реакции не се случајност.

Бебињата како “маркетинг цел”.

Професијата докажа дека бебињата ги паметат имињата уште на возраст од шест месеци, па дури и во тој период се гледа како на „долгорочна група потрошувачи“ во чии глави треба да заземе одредена марка.

Класичните реклами се, објаснето во оваа литература, работи од минатото, барем кога станува збор за децата.

Боите, музиката, ликовите и зборовите се формулата преку која научниците за невромаркетинг стигнуваат до детските умови, а еден од најуспешните примери се „телетабисите“ кои со својата едноставна форма буквално хипнотички ги освоија бебињата ширум светот.

escort - Korsan taksi - anlaşmalı boşanma -

loodgieter den haag