Да беше жив, Џон Ленон ќе наполнеше 80 години на 9-ти октомври. Познато е што постигна тој британски музичар со и без „Битлси“. Но, секогаш останува прашањето: што друго би направил Ленон да не беше убиен во 1980 година?
Човек тропа на вратата, која кратко потоа ја отвори Џон Ленон. Во британскиот филм „Вчера“ од 2019 година, главниот протагонист го бара Ленон, кој сè уште е жив и кој наместо да и се посвети музичка кариера, се повлече во куќа на англискиот брег и вечерите ги минува сликајќи, пишува ДВ. Но, вистинскиот Ленон не смееше да остари. Кратко по неговиот 40-ти роденден, во 1988. година, тој беше убиен во Њујорк. А, како Ленон, да беше жив, ќе го прославеше 80-от роденден денес, 9 октомври? Дали навистина би се повлекол во куќа на брегот на старост? „Тешко е да се одговори на тоа прашање, но тој сепак имаше планови“, рече Рајнер Моерс, основач на музејот „Битлси“ во Хале, Германија и автор на „Битлси – историја и хронологија“. Во времето по неговата смрт, се шпекулираше дека Ленон најверојатно ќе оди прв на турнеја, со оглед на тоа што неговиот десетти албум „Двојна фантазија“ беше објавен само три недели пред убиството. „Тоа значи дека турнејата на Ленон ќе го однесе во Англија по долго време“, вели Рајнер Моерс. Но, тоа се само претпоставки.
Музика тука и сега
Како што е познато, немаше повторно обединување на Битлси. И како би изгледало денес личното, музичкото и уметничкото дело на Џон Ленон? Дали би ја допрел политиката, како кога за време на мировната кампања напиша „Дајте му шанса на мирот“. „Ленон беше најавтентичниот Битлси“, вели Рајнер Моерс. „Тој беше емотивен човек. Кога влезе во студиото, сè беше автентично со него “.
Контроверзна љубов: Јоко Оно и Џон Ленон
Првите четири албуми по Битлси, Ленон ги снимаше заедно со Јоко Оно, кој исто така пишуваше песни и пееше. „Тој беше задоволен од тоа“, убеден е Рајнер Моерс. Подоцна, и фановите и Јоко Оно, кој се повеќе им беше посветен на фановите, се сменија. Но, односот љубов и омраза помеѓу Ленон и Мекартни, двајцата автори на песните на Битлси, остана. „Тие профитираа едни од други“, вели Рајнер Моерс. „Ленон го спаси Макартни од површност, а Мекартни е одговорен што не направи сè премногу бизарно“.