Веројатно мислевте дека некаде веќе сте чуле дека Аријана ќе лансира свој бренд, но се измешавте. И разбирливо зошто – списокот на познати личности кои заминаа во водите на убавината, од Ријана, до Хари Стајлс, Кајли Џенер… расте немилосрдно. Затоа, не е ни чудо што и оваа поп-пејачка размислуваше за тоа.
Но, Гранде отиде чекор подалеку од идејата. Според порталот Трендмуд, Аријана неодамна го пријавила и заштитила името на нејзината линија и наводно инспирацијата ја побарала во нејзиниот сингл во 2018 година, давајќи му на брендот името „God is a woman“.
Според Harper’s Bazaar, трговската марка опфаќа сè, од нега на кожата до производи за тело, вклучувајќи „мистови, парфеми, гелови за туширање и купки“. Иако сè уште не е познато, се верува дека пејачката би била многу успешна во оваа индустрија бидејќи веќе има искуство со империјата за парфеми. 27-годишната девојка претходно објави шест мириси – ‘Cloud’, ‘R.EM.’,. Ariana Grande Eau de Parfum ’- за кои се вели дека заработиле повеќе од 150 милиони долари само во 2017 година.