Четирите сина на Арета Френклин се соочуваат со епска судска битка за нејзините два рачно напишани тестаменти – вклучително и оној пронајден во перничето на каучот – пет години откако таа почина од рак на панкреас на 76-годишна возраст.
Имено, познатата уметница никогаш не ги официјализирала своите желби, односно немала формален тестамент во моментот на нејзината смрт во 2018 година.
Така, сега, пет години по нејзината смрт, последните желби на музичката суперѕвезда се предмет на спор.
Невообичаеното судење започнува следниот понеделник за да се утврди кој од двата рачно напишани тестаменти, вклучително и оној пронајден во перничињата на каучот, ќе каже како ќе се постапува со нејзиниот имот.
Кралицата на соул имаше четири сина и имаше обиди да се направи официјален тестамент, особено што со години имаше здравствени проблеми, но тоа никогаш не се случи.
Но, според законот во Мичиген, сè уште е можно да се третираат други документи – со чкртаници, вкрстени и тешко читливи делови.
Спорот ги спротивставува еден син против други двајца. Тед Вајт II верува дека документите од 2010 година најмногу треба да го контролираат имотот, додека Кеткалф Френклин и Едвард Френклин го поддржуваат документот од 2014 година.
И двајцата беа откриени во домот на пејачката во предградието во Детроит, неколку месеци по нејзината смрт од рак на панкреасот во 2018 година.
– Ова може да се реши во секое време, на скали, среде судење. И се надеваме дека ќе биде решено. Одењето на судење пред поротата е војна – изјави за американските медиуми Пат Симаско, кој е специјализиран за тестаменти и имоти и предава право на Правниот колеџ на Државниот универзитет во Мичиген.
Френклин со децении беше голема меѓународна ѕвезда, особено позната по хитовите како што се „Think“, „I Say a Little Prayer“ и „Respect“.
Таа беше третирана како кралско семејство кога умре, а нејзиното тело било пренесено во 1940 година со автомобил Кадилак во музејот во Детроит, кој бил посетен од илјадници.
– Таа едноставно беше светска дива – изјави тогаш социологот Мајкл Ерик Дајсон, објаснувајќи го феноменот Арета Френклин.