Џорџина Родригез се враќа како заштитно лице на кампањата GUESS пролет-лето 2024 година, прикажувајќи ја еволуцијата на брендот со акцент на безвременската елеганција…
Уловена од објективот на фотографката Татјана Герусова, шпанско-аргентинската манекенка отелотворува гламур на зелените терени на имотот Vereda del Cortijo во Мадрид. Кампањата Guess Spring 2024 прикажува спој на современи и ретро стилови, при што Родригез носи низа сензуални креации.
Фустаните со цветни дезени кои ја доловуваат суштината на пролетта, тексас блузи и фармерки ја истакнуваат нејзината сестраност, додека разиграните тафтувани дизајни додаваат магичен шмек на софистицираната колекција.
По нејзиното впечатливо присуство во есенските реклами, нејзиното враќање за пролетната сезона носи свежа енергија во брендот GUESS.
Секоја снимка од кампањата е доказ за нејзината способност да ја отелотвори естетиката на брендот. Џорџина едноставно блеска во секоја облека, без разлика дали се работи за опуштениот шик на широко тексас здолниште или привлечноста на долната облека.
„Ги обожавам колекциите на брендот: тие се толку иконски и женствени“, рече Џорџина, истакнувајќи го моќното чувство што го предизвикуваат парчињата на брендот.