Кампањата на Chanel за 2024 година за нивната икона чанта ја привлекува магнетната привлечност на Пенелопе Круз заедно со Бред Пит, нудејќи тема на елеганција и релаксиран луксуз…
Фотографирани од познатите Инез ван Ламсвиерде и Винод Матадин, црно-белите реклами ја повторуваат безвременската романса на класичниот филм „A Man and a Woman“ од 1966 година, со сцени сместени во хотелски ресторан во Дувил.
Имагинариумот евоцира приказна за расцутена наклонетост додека Пенелопе и Бред разменуваат погледи што укажуваат на романса во подем. Иконата Flap чанта доаѓа до израз, нејзината ватирана текстура и сјајни детали прават вистинска модна појава.
Сцената е со тивок раскош, со Ријан ван Ромпај кој служи како келнер. Стилските избори се суптилни, но сепак влијателни. Пенелопе е олицетворение на шик во џемпер, продолжувајќи ја претходната улога во кампањата за часовници Chanel J12.
Бред ја надополнува во џемпер со V-деколте над кошула со јака, што произнесува опуштена софистицираност. Без разлика дали се заедно во спортски автомобил или делат момент на трпеза, нивната комбинирана моќ на ѕвезди е очигледна.