Еторе Бугати градел автомобили со бескомпромисната елеганција и спортска дух од 1911-1939 година. Тој бил благо ексцентрична индивидуа и крајно брилијантен италијански инженер. Неговите автомобили биле темпераментни, технички сложени и многу скапи.
Тој експериментирал со аеродинамиката и употреба на лесни метали како што се магнезиум. За време на раните 1930-ти, како што пазарот на луксузни автомобилски се намали, Еторе и неговиот син Жан отидоа до крајност со производството на многу посебен модел – типот 57. Стилот на Atalante е дизајниран од Jean Bugatti и е малку поголем, поудобно производство Grand Tourer опремен со шасија од типот 57. Името е превземено од Аталанта, на ловецот и принцезата од античката грчка митологија која се заколнала дека ќе се омажи само за оној човек кој ќе биде доволно брз за да ја фати.