Новата ѕвезда од серијата “Два и пол мажи” се соочува со некои потенцијални проблеми со ФТЦ за неуспехот да се открие целиот износ на инвестиции за производи што ги промовира.
Да се разбие тоа.. Ештон Качер неодамна стана уредник за ново онлајн издание на детали. Списанието има специјална технологија фокусиранa на социјални прашања и Ештон во основа инвестираше во голем број на производи да бидат промовирани.
Па сега, според помошник-директорот на рекламирање практики FTC:
Ако сте таму во промовирање на поединечни прозиводи што имаат специфични инвестиции кои треба да бидат откриени. Ако имате значителна економска инвестиција која не поинаку очигледна што потенцијално може да влијае на кредабилитетот на вашата поддршка, ја гледам како потенцијален проблем.
Но уредникот на Маг, Дан Перес објави соопштение кое вели:
Јас стојам на ставот како што соопштуваат, вклучување на Ештон со некои од компаниите вклучени во нашата покриеност, и сакам да бидам горд на работата што го направивме овој проект.
Незнам за вас ама ние сме изненадени дека има големи инвестиции. Повеќето ѕвезди се на производите што ги промомовираа. Мислевме ова е здравиот разум. Целосното разоткривање навистина не влијае на маркетинг вонашето мислење- барем не од гледна точка на потрошувачот.Ако тие се инвестиции, тие сеза верување! Плус кој навистина провери за тоа. Ако славна личност не го прави тоа за потрошувачите, тие веројатно нема да се грижат за тоа онака.
Го чуваме твојот грб, Ештон!