Пред околу една година оваа недела на светот му беше презентирана новата генерација која требаше да го промени интернетот каков што го познаваме. Видео на кое се појавува Paul “Bear” Vasquez кој го изразува својот ентузијазам преку феноменот на двојното виножито над Yosemite National Park започна со рундите, постепено но сигурно потпалувајќи го огнот кој ќе донесе бројни спонзорства, 10.000 пародии, и ќе го лансира веб трендовскиот авто-тјун.
„Изгледав како Господовото око да гледа во мене. Затоа ја имав таа реакција, затоа реков „Што значи ова?““
Vasquez се довери во Јули 2010 год. И ако Bear беше сигурен дека го видел Господовото око, па изгледа окото му намигнувало. Со околу 30 милиони посети на страната, не само што беше едно од најгледаните видеа на YouTube за 2010 год., исто така го зацврсти својот статус како засекогаш потсетник, кој ноци насмевки на лицата и во најстрашниот момент, кога градот Joplin беше уништен од торнадо. За да се насмееме, плачеме и смееме повторно и повторно, благодарам, Двојно Виножито. Ти си навистина интензивен.
Погледнете ги видеата. Камерата неможеше да го долови неповторливиот интензитет и блескавост. Погледнете во огледалото, погледнете во сопствената душа!