Новиот спортски автомобил дебитира со класично спарување на Boxster и Boxster S. Двата модели се напојуваат со шест мотори со директно вбризгување, ефикаснос која е дополнително зајакната со електричниот систем, термална контрола и старт/стоп функција. Нов кај на основниот модел е моќната единица која испорачува 265 КС од 2.7 литарски мотор, односно десет повеќе од својот поголем претходник. Технички, тој е сега базиран на 3.4-литарскиот мотор на Boxster S. Тој сега испорачува 315 КС, што е пет КС повеќе отколку порано. И двата модели функционираат со шест-брзински рачен менувач како стандарден и со седум брзини Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) достапен како опција плус. Двата спортски автомобили ги постигнуваат своите најдобри перформанси vs потрошувачката на гориво со PDK. Со менување без прекин на моќта на протокот, Boxster забрзува од нула до 100 км/ч за 5,4 секунди, додека Boxster S постигнува за 4,7 секунди.
За да се подобри динамиката на возењете уште повеќе, Porsche нуди Sport Chrono пакет како дополнителна опција за Boxster, кој вклучува динамичен пренос на брзина за прв пат. Исто така ново во Boxster е Porsche Torque Vectoring (PTV), со механички диференцијал на задната оска.