Џорџето Џуџаро ја основаше дизајнерската компанија Italdesign во 1968 година и веднаш се докажа со Alfa Romeo Alfasud, Maserati Bora, Volkswagen Passat и особено – Volkswagen Golf …
Роден во Гаресио, Пиемонт, Џорџето Џуџаро доби работа во дизајнерскиот центар „Фиат“ на 17-годишна возраст, во 1955 година, откако Данте Џиакоса виде некои негови цртежи.
Четири години подоцна и Нучио Бертоне ги виде цртежите, а младиот човек го постави на чело на неговиот тим за дизајн, каде негов претходник беше големиот Франко Скагионе.
Во експлозија на креативност, Џуџаро ги привлече најкласичните форми во историјата на таа дизајнерска куќа. Истото го повтори и за време на краткиот престој во студиото Ghia.
Alfa Romeo Giulia Sprint GT, Iso Grifo, Maserati Ghibli и Chevrolet Corvair Testudo се најзначајните модели од тој период, а секако тука се и оригиналните дизајни на моделот што Марчело Гандини ќе ги комплетира под името Ламборџини Миура по неговото заминување од Бертоне.
На 30-годишна возраст, Џуџаро, како најпочитуваниот италијански и светски дизајнер, ја основа својата сопствена куќа Italdesign и веднаш преку моделите како што се Алфасуд или Масерати Бора покажа дека неговата инспирација не попушта.
Во раните 1970-ти беше обележана транзицијата во дизајнот на техниката „оригами“ на линиите, а Џуџаро беше во првите редови на тој стил.
Maserati Boomerang и Lotus Esprit го покажаа ова во светот на спортски автомобили, а трилогијата на моделите за Volkswagen – Passat (1973), Scirocco (1974) и особено Golf (1974) стана најголемата дизајнерска инспирација за следните 20 години.
После тоа во хиперпродукција, со повеќе од сто автомобили кои излегуваат во производство, од Хјундаи Пони до Југо Флорида и безброј концепти, имаше многу убави автомобили, но малку вистински ремек-дела. Класиците се BMW M1, Lancia Delta, Fiat Panda, Lancia Megagamma, Jaguar Kensington, Bugatti EB112, Daewoo Matiz, Maserati 3200 GT…
Кога најсеопфатното жири во историјата на 1999 година го одбра автомобилот на векот, тие на успат му доделија награди во неколку други категории.
Никој не беше изненаден што Џорџето Џуџаро, сè уште активен и денес, ја освои титулата на најважниот дизајнер на автомобили од минатиот век.