Марката Луи Витон одлучи да нè воодушеви, повторно промовирајќи го својот прв парфем досега, Heures d’Absence во форма на прекрасен мирис кој комбинира цветни, дрвени и мускиски ноти и нè инспирира да патуваме и да се опуштиме…
Повторното објавување на оригиналниот парфем, кој за прв пат беше промовиран во 1927 година, новиот Heures d’Absence, беше дизајниран од главниот парфемер на марката, Жак Кавалие Белетруд.
Мирисот содржи комбинација на самацк јасмин,мајски ружи, капина и питоспорум, со прекрасни основни ноти како што се ванила, сандалово дрво и мошус. Парфемот има за цел да биде жив и полн со оптимизам, и е совршен за луѓе кои сакаат да излезат од својата зона за удобност и да ја истражуваат чистата убавина на нашиот свет, кога конечно ќе заврши кризата предизвикана од пандемијата на вирусот корона.
Heures d’Absence го чувствува чувството на слобода како перфузија на свежо цвеќе, комбинирајќи цвеќиња од трева, каде што јасмин и роза се доста чести, со прашкаста мимоза од Танерон и сензуални акценти на сандалово дрво и мошус кои ги истакнуваат и зајакнуваат моќните ноти на цвеќето.
Како и да е, новиот парфем нема да се создаде како ограничено издание, додека сите шишиња ќе можат да се полнат во сите бутици на Луј Витон. Главното лице на новата кампања за парфеми е Ема Стоун.