За две години, колку што се произведувале, од 1964 и 1965 година, од фабриката се излезени само 502 Stelline.
Не е неопходно да се трошат многу зборови за тоа што значеше „фиќото“ во овој регион. Направено во Торино во 1955 година како Fiat 600, стана Zastava 750 кај нас (иако прво беше произведено со 600 а подоцна 850), а исто така ги носеше ознаките на шпанското седиште и германскиот NSU и беше произведен во 10 земји на четири континенти. Покрај својата основна верзија, Fiat служеше и како основа за неколку различни автомобили, меѓу кои и првиот Fiat Multipla, малиот градски камион 600 Formichetta, потоа 600T комбето, отворената верзија Fiat Jolly и неколку спортски варијанти од работилницата на Abarth.
Најмалку позната, најретка, а веројатно и најатрактивна верзија меѓу нив беше малиот роудстер од Autobianchi, по име Stellina.
Autobianchi го претстави овој модел на Саемот во Торино во 1963 година. Тоа беше лесен кабриолет базиран на Fiat 600D, кој имаше каросериски стакло од фиберглас (во тоа време беше пионерски потег) и тежеше само 660 килограми.
Во двете години што ги произведуваа, во 1964 и 1965 година, од фабриката излегоа само 502 Stellines, а една од причините е тоа што Fiat, ко-сопственик на Autobianchi, исто така го понуди 850 Spider со кој Стелина не можеше да се натпреварува на пазарот.
Сето ова го прави овој привлечен мал автомобил уникатна и ретка појава во семејството на мали автомобили на Фиат