Брендот Porsche неодамна воведе нова генерација на својот 911 Турбо S модел, кој е прогласен за најбрз и најмоќен 911 Турбо досега создаден …
Најновиот Турбо S се напојува со нов 3,8-литарски боксерски мотор со два VTG турбополначи кои се за 14% поголем, и е спарен со нов систем за ладење, електрично прилагодливи издувни вентили и подесен турбо-специфичен осумстепена трансмисија на PDK.
Силата на овој автомобил е зголемена на 650 коњски сили, што е за 60 КС поголема од претходниот модел. Како резултат, новиот 911 Турбо S може да забрза до 100 км на час од мирување за само 2,6 секунди, или 2,7 секунди кога станува збор за кабриолетната варијанта. Максималната брзина на овој модел е 330 километри на час.
Porsche 911 Turbo S од 2021 година има за цел да биде врвен спортски автомобил, како за секојдневна употреба, така и за тркачки патеки. Разликата во перформансите е позабележителна кога ќе го споредиме времето на забрзување од нула до двесте километри на час, затоа што овој модел ја достигнува таа бројка за 8,9 секунди, или секунда побрзо од неговиот претходник.
Кога станува збор за дизајнот, новата генерација 911 Турбо модел е малку поширок и поагресивен од стариот модел. Новитетот доби оптимизирана аеродинамика, модифицирана ширина и нова комбинација на гуми и тркала, за подобро ракување.
За прв пат досега, 911 доаѓа со централно заклучување на тркалата со два различни дијаметри: 20-инчни тркала напред и 21-инчни тркала на задниот дел.
Предниот дел на автомобилот изгледа многу модерно, со пошироки фарови, модули со двојни фарови и стилски LED-матрични фарови со темна околина. Предниот спојлер може да се прошири пневматски, а заедно со големото задно крило, создава до 15 проценти повеќе нафрлање во споредба со стариот модел.
Друг интересен додаток е интегрираниот внес на воздух во задниот браник. Во внатрешноста на возачката кабина, новиот 911 Турбо S нуди комбинација на спортски и луксузен изглед. Автомобилот е опремен со кожа и јаглерод, со прекрасни акценти на светло сребро, додека Спортските седишта Плус со 18 опции доаѓаат со безгрижно сошиени дизајни, а се инспирирани од првиот 911 Турбо модел што некогаш е лансиран.
Други детали што вреди да се споменат се информативната единица за PCM за забава, супериорниот управувач на GT Sport, новиот систем за звук на Bose Surround Sound и ладниот пакет Sport Chrono, кој доаѓа со интегрирана нова апликација Porsche Track Precision.
Цената на новиот Porsche 911 Turbo S Coupe ќе започне од 203.500 долари, додека кабриолетната варијанта ќе чини 216.300 долари.
Двата модели можат да се нарачаат сега, а испораката ќе започне подоцна оваа година.