Името Ролс-Ројс беше резервирано само за оние осветени кои најчесто ја имаа титулата сер пред своето име, како најмалку залог на нивниот социјален статус. Нема потреба да се зборува за господари, барони, висконти … Значи, беше привилегија да се вози, а уште повеќе да се има.
Тешко беше да се размислува за какво било тестирање на култната лимузина во тоа време, особено за да се вози, да се напише за тоа, да се стави во редот на „обичните“ автомобили, дури и ако тие напред на хауба носеа трикратна sвезда. Затоа што, „Емили“, или Дух на ек-стази, јасно и недвосмислено го одразуваа највисокиот социјален статус. Од задното седиште, тој препознатлив симбол на моќ и престиж, за крунисани глави, кралеви, шеици и слично гледано, но времињата се менуваат …
Дојде времето што му овозможи на Р.Р да падне во рацете на „обичниот народ“, да стане автомобил што ќе го подигне угледот на својот сопственик на социјалното скалило, да стигне во рацете на специјализираните новинари, да ги открие своите тајни и харизма пред пошироката јавност. Иако, рака на срце, компанијата Гудвуд никогаш не изгледаше поволно на овој вид рекламирање. Таа го сметаше за „богохулење“ и банализација на нејзините бисери “
Значи, пред нас имаше голема, долга лимузина со четири врати, долга 5,17 м, ширина 1,80 м и 1,52 метри, со меѓуоскино растојание кое се протегаше на 3,03 метри! Во него доминираат чисти, нацртани линии, долга хауба и големи стаклени површини, а елегантните детали „зборуваат“ повеќе од еден збор на прв поглед…
Автентичниот тон го сервира со совршено помешана сребрена и морска сина сенка. Посебно чувство на „моќ“ дава само погледот од удобната, широка, квалитетна кожа покриената задна клупа, од која „Духот на екстази“ изгледа толку далеку…
Внатрешноста може да се нарече дури и скромна за денешните прилики, со оглед на сите достигнувања, и технологија и изработка на денешните мајстори. И враќањето во умот, до сега, децении, далечно минато, ја погодува целата убавина на животот на високата нога.
Кожа, квалитетни апликации на дрво, странични огледала, голем простор, табели во задниот дел на предните седишта, итн. Сè открива квалитет, удобност, цврстина, заштита од сивиот секојдневен живот што ве опкружува. Со еден збор, квалитет. Сепак, интересно е и зад воланот.
Предните седишта не заостануваат ниту задните. Управувачот е направен од дрво, невообичаено тенок според денешните стандарди, веднаш до него е автоматска рачка за менувачот, голема конзола од лево бидејќи во автомобилот има управувач од десната страна. Свртувањето на клучот е управувано од голем, осумцилиндричен V мотор кој нежно трепка. Додавањето на гас го разбудува, и тој се тресе, како поларна мечка кога излегува од леденото море, навестувајќи на огромна сила и моќ. Возењето е лесно, удобно, има големи гуми на големите тркала, сè е подредено на удобност.
Менувачот е автоматски со три брзини, „менува“ нежно, има само мало грчеви и не е агилен. Ова, со оглед на потребната клиентела зад неа, не може да се смета за маана. Можеби би го направиле единствениот приговор на сопирачките, кои сè уште изгледаат недоволно за енергично да запрат лимузина со тежина од 2.108 кг, барем според денешните стандарди. Што се однесува до моќноста, таа не е официјално прогласена, а кога сопственикот се обидел да открие колку метални коњаници има под долгата хауба, одговорот што го добил од официјалните претставници на компанијата е – доволно!
Првиот модел, „единицата“, беше наследен во 1970 година од Silver Shadow II, а главниот факт за овој модел е дека за прв пат во историјата на компанијата, автомобилите се монтираа на единствена платформа, што значи дека тие веќе ја немаа класичната шасија со монтирани други делови. Системот за прв пат беше лансиран од инженерите на Citroen во моделот Traction Avant.
Друга значајна промена во однос на претходниците е инсталирањето на диск сопирачките наместо претходните добоши и инсталацијата на независна суспензија, како и замена на т.н. полжав со забна шипка на механизмот за управување. Покрај тоа Silver Shadow доби хидраулична суспензија, што дополнително ја истакна удобноста и квалитетот на возењето во овој престижен седан.