Пандемијата на коронавирус го менува светот и ќе го промени на безброј предвидливи и непредвидливи начини. Тешко е во оваа фаза да се замислат сите можни сценарија што се менуваат од ден на ден во зависност од нови информации и наоди.
Едно нешто од што можеме да бидеме апсолутно сигурни е дека многу ќе се променат и дека враќањето во „нормално“ нема да биде можно или барем нема да биде можно во скоро време.
Прашањето е што ќе се промени и како.
Познавачи на холивудските движења се убедени дека филмската индустрија ќе остане „трајно променета“, се вели во извештајот на „MoffetNathanson “ (независна аналитичка компанија), кој ги нарече своите резултати Збогум со Холивуд и предвидува дека пандемијата само ќе ги забрза промените што веќе започнале.
Накратко, нивниот аналитичар Мајкл Натансон предвиде три големи промени: услугите за стриминг ќе станат уште попопуларни, кината ќе доживеат огромни финансиски загуби, а филмовите од средниот буџет се повеќе или помалку нешто од минатото.
Но, има и светло на крајот на тунелот бидејќи е само прашање на време пред салите и стриминг платформите да ги здружат силите во корист на обете страни.
Нов раст на популарноста на услугите за стриминг
Она што всушност е најмалку изненадувачко е веста дека стриминг услугите ќе станат доминантна сила и ќе ја преземат контролата која некогаш им припаѓала на големите студија. Едвај можевме да го наречеме голем пресврт, бидејќи голем дел од нив укажаа на преместување на филмови од средниот и високобуџетен филм што инаку беа снимени во холивудскиот студиски систем. “Потрошувачите трајно ќе се префрлат на модели на стриминг. Влијанието ќе се почувствува во традиционалниот ТВ-екосистем и филмската индустрија, а креаторите на содржини ќе ја преиспитаат економијата за создавање на линеарни ТВ содржини и играни филмови. Резултатот, откако ќе содржи сè, ќе биде врвни платформи за стриминг како Нетфликс, Амазон и Дизни излегуваат од сето тоа како креатори и дистрибутер на повеќето содржини “, се вели во извештајот. Она што беше предвидено и пред пандемијата е дека Нетфликс ќе добие силна конкуренција со Амазон и Дизни.