На „Arabian Travel Market 2022“, кој се одржа во Дубаи, Одделот за култура и туризам на Абу Даби најави голем број иницијативи, во кои се надеваат дека ќе го зголемат бројот на посетители на 23 милиони годишно до 2030 година.
Со гран-при патека од светска класа, интересни тематски паркови и бројни настани, Абу Даби е културното срце на Обединетите Арапски Емирати.
За туристите кои ја посетуваат оваа земја, раскошот и гламурот претставуваат само еден дел од целокупната слика. Мноштвото прекрасни музеи, богатата исламска архитектура и изобилството на природа се причините за подобро запознавање на Абу Даби.
На „Arabian Travel Market 2022“, кој се одржа во соседен Дубаи, Одделот за култура и туризам на Абу Даби најави голем број иницијативи, во кои се надеваат дека ќе го зголемат бројот на посетители на 23 милиони годишно до 2030 година.
– Сакаме да понудиме врвно искуство – уживање во плажа, култура и прекрасна природа и да се надоврземе на тоа, со цел одржлив развој на туризмот – изјави Хусаин Ал Хашми, вршител на должноста директор за трговија, патување и развој во Абу Даби. Сектор за култура и туризам.
Културни скапоцени камења на островот Садијат
Белите песочни плажи, чистата вода и богатата гастрономска понуда се причините поради кои туристите лесно се заљубуваат во островот Саадијат.
Најавениот проект наречен „Saadiyat Vision“ има за цел да привлече 19 милиони посетители до 2025 година, генерирајќи приход од 1,3 милијарди евра, првенствено преку тековниот проект на културниот округ Садијат.
– Сметаме дека Садијат е едно од најдобрите искуства во регионот, кога се во прашање плажите. Хотелите на островот нудат врвна услуга, а културниот кварт е единствен – изјави Ал Хашми.
По завршувањето, културниот округ Садијат ќе биде еден од најгусто населените, глобално релевантни културни центри во светот, со музејот Гугенхајм во Абу Даби, Националниот музеј Зајед, Природонаучниот музеј и семејната куќа на Абрахам, кои ќе му се придружат на Лувр. Музеј, отворен во 2017 година.
Во меѓувреме, љубителите на културата можат да уживаат во Големата џамија на Шеик Зајед во Абу Даби или да тргнат подобро да го запознаат регионот, за време на посетата на најстарата зграда во градот, Каср Ал Хосн.
Кампања „Лето како што си замислуваш“
Целта на најавената кампања „Summer like yoz mean it“ е да ги инспирира туристите да го посетат Абу Даби оваа сезона.
Вклучува промоција на активности во затворен простор, како што се пливање со ајкули во аквариум, јога во музејот Лувр во Абу Даби и промоција на хотели, кои ќе ги намалат цените и до 30 проценти.
Беше претставена и пропусница наречена „Abu Dhabi Summer Pass“, која на посетителите ќе им даде можност да ги искористат ексклузивните понуди на некои од најважните атракции во градот, како што се „Warner Bros. World Abu Dhabi“ и „Yas Waterworld Abu Dhabi “.
Особено за одбележување е богатата гастрономска понуда по која Абу Даби стана препознатлив. Особено затоа што многу ресторани често се издвојуваат како најдобри, бидејќи се класифицирани како светска класа. Новина е иницијативата за воведување на автентичната емиратска кујна во менијата на најдобрите ресторани.
На љубителите на природата им се нуди посета на националниот парк Мангров, идеален за фотографирање диви животни, а исто така е многу блиску до градот. Резерватот е под заштита на Агенцијата за животна средина во Абу Даби, а посетата е бесплатна.