Дури и најмалите детали – како што се близината до излезите, или тоалетот може да имаат големо влијание врз искуството на патувањето со авион.
Најдобрите места
Овие седишта обично се наплаќаат, така што луѓето имаат помала веројатност да седнат до вас овде. Одлични се за високи патници бидејќи нудат повеќе простор за нозете.
Редови со две седишта
Некои авиони се дизајнирани да имаат две седишта во ред (едно седиште на прозорецот и едно седиште до патека), овозможувајќи повеќе простор помеѓу вас и вашиот придружник.
Предниот дел
Седењето во предниот дел на авионот често овозможува непречено и тивко возење. Екипажот обично почнува да служи храна и пијалоци во првите редови пред да се движи кон задниот дел на авионот, со што е поверојатно дека ќе можете да го изберете вашиот оброк наместо да бидете принудени да го земете она што е преостанато.
Средниот дел на авионот
Овој дел е поставен директно над крилото, најстабилниот дел од авионот, така што седењето овде овозможува оптимално возење доколку авионот наиде на турбуленции.
Секое место покрај прозорецот
Седиштето на прозорецот е најдоброто седиште во авионот. Нуди прекрасни, релаксирачки погледи кои се идеални ако сте нервозни поради летањето. Нема да ве вознемируваат другите патници кога ќе станат да го користат тоалетот.
Најлошите седишта во авионот
Седишта во близина на тоалетите. Ќе има постојана гужва околу вашето седиште со патници кои чекаат на ред за тоалетот. Нема да можете да се скриете од звуците на тоалетот, силните светла и непријатните мириси.
Седење во близина на кујната
Во кујната, екипажот ги подготвува сите оброци и освежителни пијалоци за време на летот. Тие обично се наоѓаат на предната и задната страна на авионот, но поголемите авиони понекогаш имаат галија во средината.
Сè се чува во метални кутии и колички, така што областа околу кујната може да биде многу бучна. Покрај тоа, луѓето обично зборуваат таму, што дополнително ја зголемува вревата.
Задниот дел на авионот
Задниот дел на авионот е дефинитивно најлошото место за седење за патниците кои не поднесуваат турбуленции. Овој дел исто така може да биде многу гласен бидејќи некои авиони во овој дел имаат мотори и помошни единици за напојување кои прават многу бучава.