Минатата недела, многумина беа изненадени кога наидоа на наслови што го поздравија најновиот филм на Вуди Ален како најуспешен филм во светот во моментот. Се разбира, веднаш штом размислите за околностите, станува јасно дека станува збор за идеална ситуација во која помалку популарни филмови го добиваат просторот што инаку би го одземале озлогласените блокбастери.
Ова е токму она што се случи со филмот на Ален “A Rainy Day in NewYork”, кој и покрај тоа што веројатно нема никогаш да се прикаже во САД поради наводите за сексуална злоупотреба, успеа да постигне импресивни 20 милиони американски долари на светскиот пазар.
Но, за разлика од Јужна Кореја и другите земји кои решија да ги рестартираат своите економии, многумина сè уште се оставени на услугите за стриминг кои доживеале навистина интересни трендови, а една од нив е заживување и растечката популарност на заборавените б-филмови и неуспешните филмови во кино благајните. На пример, списокот со најпопуларни филмови на Netflix вклучуваше тинејџерски хорор куќа на крајот на улицата, акциони трилери Sleepless и Den of Thieves, драма Soul Surfer, копија на SWF’s The Roommate и СФ Lockout. Она што сите овие филмови имаат заедничко е тоа што тие имаат ѕвезда во главната улога и дека сите не успеаја во кината. Така, тие завршија на Нетфликс, каде е доволно публиката да ги препознае актерите.
Во кината, катастрофа, на Нетфликс хит
На пример, дали знаете кој е најпопуларен филм од 2017 година? Многумина ќе претпостават дека ова се филмови како Wonder Woman, Rogue One или Thor: Ragnarok, но тоа е филмот со сметководителот на Бен Афлек. Иако одеше многу во кината, тој достигна само совршена цена во домовите затоа што гледачите заклучија дека не станува збор за филм што би сакале да го видат во кино, но тие беа подготвени да платат за да го гледаат дома.
Што се однесува до Нетфликс, психологијата на гледање е сосема различна затоа што филмовите немаат индивидуална цена и во тој поглед многу филмови кои имаат sвезди во главните улоги ќе пропаднат.
Првиот ваков случај се појави во 2015 година, кога A Very Brady Sequel пристигна на Netflix, комедија која заработи само 22 милиони долари во кината, но стана вистински хит на Netflix, па дури и роди серија на мемиња.
Нов дом за Б-лигата
Во мај оваа година, многумина нормално би имале шанса да го гледаат Fast & Furious 9 или Black Widow, но наместо тоа, House of the End of the Street, слабо оценет трилер на 2012 година во која Џенифер Лоренс е во главна улога, и се следи тоа се случи и со трилерот „Sleepless“ на Џејми Фокс, кој заработи скромни 20 милиони американски долари во 2017 година, да се појави во првите 10 најгледани филмови на оваа услуга за стриминг оваа година.
Некои нови хитови
Затоа Netflix инвестира толку многу во сопствениот каталог, затоа што е само прашање на време пред тие да најдат начин да го претворат оригиналното производство во магнет за кликови.
Нивната доверливост и екстракција на „Спенсер“ се совршени примери на б-продукции кои собираат лоши прегледи, но и милиони кликања. Ова се исто така филмови кои би оделе многу лошо во кината, но без проблеми ќе соберат 85 милиони или 90 милиони прегледи на Нетфликс, па затоа не изненадува што е планирано продолжение на “Extraction”, нов филм со Марк Валберг и нова акциска франшиза со денешната скоро заборавена Џесика Алба.
Да бидеме реални, ова се филмови што никогаш нема да постигнат голем кино успех затоа што публиката во кината веќе не оди да гледа вакви филмови, но на услугите за стриминг ќе биде сосема друга приказна.