Корисниците на Фејсбук ќе можат во иднина целосно да ги исклучат политичките реклами на таа социјална мрежа, изјави извршниот директор на Фејсбук Марк Закерберг.
Овој потег се однесува на кампањата за годинашните избори во САД, за кои Цукерберг рече дека се надева дека ќе добие четири милиони нови гласачи, со помош на самиот Фејсбук.
Фејсбук се соочи со сериозни критики за дозволувањето реклами од страна на политичарите, кои содржеа лажни информации. Конкурентниот Твитер забрани политичко рекламирање на својата платформа минатиот октомври, потсетува Би-Би-Си.
– За сите оние кои веќе донесоа одлука и сакаат само изборите да поминат што е можно поскоро, ние ви даваме можност да го оневозможите прикажувањето на политички реклами – напиша Цукерберг во текстот на авторот во весникот „USA Today“.
И Instagram, кој е во сопственост на Facebook, ќе им овозможи на корисниците да ги „исклучуваат“ политичките реклами кога ќе се појават или ќе можат да ги блокираат во поставките на апликацијата. Корисниците кои блокираа политички реклами, исто така, ќе можат да се најават доколку повторно започнат да се појавуваат на нивните профили.