На популарната социјална мрежа од сега може да играте и игри

popara8 мај, 20241min00
1672325236-pexels-tracy-le-blanc-607812-768x512

Деловната социјална мрежа на Мајкрософт, LinkedIn, носи три загатки: Pinpoint, Queens и Crossclimb.

LinkedIn има понуда за видео игри. Неодамна, корисниците можат да играат една од трите различни игри – Pinpoint, Queens и Crossclimb – во мобилната апликација LinkedIn или на десктоп компјутер.

Ќе можете да ја играте секоја игра еднаш дневно, а по дневната сесија ќе добиете пристап до сите видови на метрика, вклучувајќи го вашиот висок резултат, разни табли со високи резултати и податоци за тоа кој од вашите контакти исто така играл.

Pinpoint е игра за асоцијација на зборови. Играта ќе открие пет различни зборови, а вашата задача е да ја погодите категоријата во која се вклопуваат зборовите. Зборовите ќе се откријат на тајмер со цел да се погоди категоријата со што е можно помалку зборови.

Crossclimb комбинира квиз со паметна игра со зборови. Ќе ви биде даден поим за збор и со тој збор како почетна точка, ќе креирате листа на зборови каде секој следен запис е само една буква оддалечен од претходниот.

Подредувањето на зборовите во правилен редослед ќе ви открие поим за да ги погодите заклучените записи за да победите во играта.

Queens е најинтересната игра – судоку без бројки. Ставете ги ’кралиците’ на решетката за да не се допираат една со друга и да има по една матица во секој ред и колона.

Одлуката на LinkedIn да вклучи игри во својата понуда не е изненадувачка. Компаниите за дигитална содржина се борат да заработат пари бидејќи приходите од реклами се намалуваат. Додавањето низа содржини за „игри“ се покажа исклучително вредно бидејќи нуди единствен начин за бизнисите да привлечат нови корисници и да ги ангажираат постојните.

Според Axios, игрите на Њујорк Тајмс се играле повеќе од 8 милијарди пати минатата година, а повеќе од половина од тие доаѓаат од Wordle, игра со погодување зборови што Тајмс ја купи во 2022 година. Тајмс нуди пакети за претплата за своите игри. или во поскап All Access пакет кој вклучува игри со друга содржина на Њујорк Тајмс.

Во интервју за Digiday, шефот на игри, Џонатан Најт, објасни како претплатите за игри му помогнале на Тајмс да расте и да ги задржи корисниците. „Ако сте претплатник и во која било дадена недела се вклучувате и во вести и во игри, многу е поголема веројатноста да ја задржите претплатата подолг временски период.“

Други публикации следат сличен пат. Кон крајот на минатата година, Херст, кој издава списанија и весници низ целата земја, го купи Puzzmo, платформа за загатки која вклучува игри како SpellTower и Really Bad Chess.

Трендот не е ограничен само на дигиталните новински организации, бидејќи играта на Netflix продолжува да расте, додавајќи ексклузивни мобилни верзии на популарни игри како Hades и Sonic Mania Plus.

LinkedIn сè уште не наплаќа за своите игри. Наместо тоа, се чини дека тие се начин да се задржат корисниците ангажирани на платформата. Покрај прикажувањето на високиот резултат на личноста и дневната серија, LinkedIn ќе покаже и кој во врските на една личност игра.

escort - Korsan taksi - anlaşmalı boşanma