Диета по возрасни групи III дел

21 јуни, 20110
1oriz

Речиси секоја жена после 40-тата година има проблем со тежината. Мажите се во подобра ситуација, па затоа ќе се концентрираме на жените (иако и за мажите важат истите совети). Во оваа фаза од животот вашата мускулна маса се намалува, а масните наслаги се зголемуваат поради хормоналните промени. Најголема количина на храна треба да внесете во првиот дел од денот и да имате лесна вечера во раните вечерни часови. Употребувајте растителни масла. Редовно јадете риба и морски плодови.

Во оваа фаза, вашето тело почнува да ги задржува течностите. Идеалната диета за вас е со ориз и ќе ви помогне да одржите здраво ниво на течност во организмот.

Пример за диета со ориз:

Сварете 150 грама ориз и поделете го на 3 порции. Сите порции измешајте ги со дополнителни протеини по следниот редослед:

Појадок: ориз со ниско-мастен јогурт и 1 лажичка мед

Ручек: ориз и 150 грама варена риба или пилешко месо

Вечера: ориз со зеленчук подготвен на пареа и една лажичка растително масло

Не додавајте сол, бидејќи тоа ќе доведе до задржување на течностите во телото. Може да додадете соја сос, кој ќе ви помогне да не добиете “напад на глад“.

За ужина можете да земете овошје или 90 грама ниско-масно сирење.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - Superbetin -

Sağlıktan Haber