Компанијата “Гугл“ за прв пат остварила приход од 50 милијарди долари во 2012 година, при што во последниот квартал од минатата година изнесува 14,4 милијарди долари.
Приходите ги надминале очекувањата на аналитичарите и се 36 отсто повисоки во споредба со истиот период во 2011 година, а компанијата покажала дека преминувањето на мобилните уреди влијае на вредноста на он-лајн огласувањето.
“Годината ја завршивме со силен квартал“, рекол основачот и директорот на “Гугл“, Лери Пејџ, додавајќи дека приходите биле поголеми за осум отсто во однос на истиот квартал претходната година.
Вкупниот приход од огласување се подобрил за 19 отсто, што е помалку од 2011 година кога растото изнесувал 25 отсто.
Страната на “Гугл“ минатата година генерирала 8,64 милијарди долари, 18 отсто повеќе во споредба со една година претходно и чини 67 отсто од вкупните приходи на компанијата во последниот квартал.
Партнерските сајтови донеле 3,44 милијарди долари приходи, што е 27 отсто од вкупниот износ во кварталот, а растот изнесува 19 отсто во однос на истиот период во 2011 година.