Името Стјуарт Вајцман им е добор познато на љубителите на чевли, но во новата рекламна кампања на овој бренд за пролет 2016 година внимание привлекува и кај оние кои можеби не лудуваат по високите потпетици. Главниот адут на оваа кампања се трите големи имиња во модната индустрија и тоа потполно голи.
Кога за минатогодишната колекција ја одбра Жизел Бундшен, познатиот дизајнер на чевли изјавил дека не можел да ја избере подобри нозе за рекламирање на неговите чизми. Сепак, замената стигна и тоа не една, туку три.
Наместо Жизел, пред обективот застанале Џиџи Хадид, Џоан Смолс и Лили Олдриџ. Ова трио на уште попровокативен начин ги претставило новите модели. Трите ѕвезди на модната писта облекле само чевли од колекцијата за Пролет 2016 година и заводливо позиале пред објективот на легендарниот моден фотограф Мариа Тестина.