Сè што беше нормално до скоро, стана абнормално со почетокот на пандемијата. Животите се сменија од земја нагоре, и тешко дека има област што не е засегната од овие промени. Затоа уредниците на модните списанија мораа експресно да се прилагодат на новата ситуација и да заборават на бројните соработки што беа нивно секојдневие.
Каква голема промена можеби е најдобро визуелизирана од силното покритие на италијанскиот Вог. Поточно, нивното априлско издание има целосно празно покритие.
“Во својата долга историја што трае повеќе од сто години, Вог мина низ војни, кризи, терористички напади. Неговата благородна традиција е никогаш да не изгледа поинаку. Нешто помалку од пред две недели, требаше да го печатиме изданието што го планиравме за некое време, во кое беше вклучено и L’Uomo Vogue, но сега да се зборува за сè друго додека луѓето умираат, а лекарите и медицинските сестри кои ги ризикуваат нивните животи и светот се менува засекогаш не е во ДНК на Vogue Italia. Поради тоа спремивме свој прв проект и почнавме од почеток. Одлуката за прв пат во нашата историја да имаме потполно бела насловна, не е поради тоа што немавме слика – баш напротив. Ја избравме белата боја која симболизира многу работи во исто време” – напишал тогаш главниот уредник Емануел Фарнети.
Сличен потег имаше и американскиот Вог во јунските и јулиските изданија. Наместо славна личност од светот на модата или шоубизнисот, нивната класична обвивка сега е украсена со црвена роза.
Интересно е што ова е фотографија од 1970 година на Rose Colour Wonder, која е дело на иконскиот фотограф Ирвинг Пен и е досега необјавена.
„Мислам дека не сум единствената кој во овие моменти има потреба од барем малку надеж. Храбро е да се биде оптимист во врска со иднината и нам ни е потребна таа храброст сега повеќе од кога било“, напишала Ана Винтур во уредничкото писмо.