Музичкото видео за песната собра повеќе од 80 милиони милиони прегледи за само пет дена. И покрај експлицитните стихови, сцени и тесните облеки што ги носеа, некои фанови сепак сакаа да видат многу повеќе од Кајли, Карди и Меган.
Податоците покажуваат дека побарувачката за Карди Б се зголемила за 235 проценти во однос на дневниот просек, додека за Меган се зголемила за 210 проценти. Кајли беше една од убавите жени што Карди и Меган ја посакуваа во своето видео, а потрагата по неа скокна за 130 проценти откако беше објавено видеото. Карди и Кајли стануваат сè попопуларни во пребарувањата на места за забава за возрасни, а во 2019 година, Карди беше дури и третата најбарана славна личност, веднаш зад Бел Долфин и Ким Кардашијан.