Без набори: Два начина да го вовлечете горниот дел од облеката во панталони или сукња, а да изгледа совршено

10 јануари, 20220
devojka-1-2048x1365

Во последно време на социјалните мрежи можете да најдете разни, но многу корисни трикови кога е модата во прашање.

И додека новите модни стилови немилосрдно се менуваат, има некои трикови кои добро ни доаѓаат без разлика што е моментално актуелно, а еден од нив е начинот на кој горниот дел од стајлингот успешно се вметнува во панталони или здолништа, за беспрекорни резултати.

На TikToker-ите не им недостасуваат иновации кога е модата во прашање, па затоа ги откриваат своите тајни за да постигнат совршен впечаток на внимателен стајлинг.

Преголемите топови, како што се џемпери или кошули, може да изгледаат особено убаво ако се напикаат во избраниот модел на панталони или здолниште, а за да го подобрите стајлингот, треба да додадете доволно долга лента за да ја врзете околу вашата избрана половина.

@hannahwarling

save this to try the look with your outfits! ✨👼🏼 — #diytips #diyhack #styletips #girltips #easyhacks #fashionhack #outfitideas #tennisskirt

♬ Upside Down Acoustic ALL TIKTOK MASHUP – JVKE 🌩

Кога ќе го направите тоа, повлечете го горниот дел за да го подигнете долниот дел за скратен ефект, како да е всушност сместен во панталони или здолниште.

Вториот трик забележан на TikTok е особено ефективен кога зборуваме за долга маичка поврзана со тесни најлонки и тесно кожено здолниште. Секое парче сместено во најлоните е исклучително видливо, а за да се избегне горенаведеното потребно е долниот дел од избраната маичка да се завтика и да се навлече во горниот дел од здолништето или панталоните.

Резултатот од овој трик е визуелно потенок струк, а видливите набори на повлечената маичка се сведени на минимум.

@coachsylvie

Répondre à @im_siowei parce qu’à la base ici je parlais de conseil en image uniquement… ça a bien changé depuis 😅

♬ Own Brand Freestyle – FelixThe1st & Dreya Mac

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *