На разни портали, често можете да најдете совети да го исклучите клима уредот пред да го исклучите возилото или да не го вклучувате кога моторот сè уште не работи.
Исто така, можете да прочитате совети дека, за здравјето на батеријата на возилото, треба да го исклучите клима уредот неколку минути пред да застанете и да го исклучите моторот. Компресорот троши голема количина енергија, со што се спречува празнење на батеријата и скратување на нејзиниот век на траење.
Техничкиот советник на хрватскиот HAK, Марин Морава, објасни дали е навистина така:
„Денешните возила имаат сензор на терминалот на батеријата кој го следи полнењето на батеријата и намерно ја празни батеријата до 80% од нејзиното полнење за да може да складира регенеративно сопирање во батеријата. Затоа, новите технологии за батерии повеќе не го бараат ова. Исклучувањето на клима уредот ги исклучува вентилаторите на радијаторот на клима уредот и ја намалува потрошувачката на електрична енергија, со што се создава повеќе простор за полнење на батеријата, но денес ова генерално не е потребно кај возилата опремени со систем за старт-стоп“, рече тој.
Значи, ако имате систем старт-стоп на вашето возило, не би требало да има проблем со батериите ако клима уредот остане вклучен кратко време откако ќе се изгаси моторот.