Зошто портокалите најчесто се продаваат во црвени мрежести кеси?

popara24 јуни, 20251min00
oranges-15046_1920.format-webp.width-900

Кога купувате, веројатно сте забележале дека овошјето како портокали и мандарини често се продава во црвени мрежести кеси. Дали некогаш сте се запрашале зошто е тоа така?

Експертот за прехранбена технологија Мигел А. Луруена ја откри причината зошто ова популарно овошје речиси секогаш се продава во специфичен тип на пакување.

„Дали сте забележале дека портокалите секогаш се продаваат во црвени мрежести кеси? Тоа не е случајност“, рече тој.

Можеби звучи чудно, но продажбата на портокали во црвена мрежа всушност ги прави попривлечни за купувачите. Целта е да се нагласи природната боја на овошјето и да се направи визуелно попривлечно. Оваа естетска одлука директно влијае на нашата перцепција за бојата.

Како што објаснува Луруена, тоа е маркетиншки трик базиран на феномен познат како Илузија на Манкер, именуван по германскиот истражувач Франц Карл Манкер од 1970-тите.

Оваа оптичка илузија предизвикува начинот на кој ја перцепираме бојата на некој предмет да се менува во зависност од боите што го опкружуваат. Во овој случај, истото овошје изгледа поинтензивно и позрело кога е опкружено со црвени мрежести линии.

Кога станува збор за храна, оваа визуелна манипулација се користи за овошјето и зеленчукот да изгледаат посвежи и позрели отколку што се всушност. Црвената боја ги нагласува топлите тонови како портокалова и жолта, што придонесува за попривлечен изглед.

Оваа техника не е ограничена само на портокали – таа се однесува и на други свежи производи како лимони, пиперки, авокадо и кромид.

Затоа, не верувајте секогаш на вашите сетила. Внимателно читајте ги етикетите и, секогаш кога е можно, купувајте овошје и зеленчук на големо за да избегнете какви било непријатни изненадувања.