Ауди неодамна објави реклама за новиот A6 Avant која многу брзо стана предмет на разгледување на американците. Ауди баш сака да провоцира! Овој пат, случајно или намерно, скоро даго има ископирано целото сценарио од рекламата за Chrysler 200 и го искористил за својата реклама за A6 Avant.
Прво се има појавено рекламата на автомобилската компанија за моделот Chrysler 200 за време на финалето на Superbowl со Еминем во главната улога, додека во позадина се слуша мзуиката од неговиот хит “Lose Yourself”.
Неодамна, по на оваа реклама, се појавува и рекламата за новиот A6 Avant, која не само што трае колку и онаа на Chrysler, туку ја користи и истата музичка позадина и слични сцени со американската верзија.
Проценете сами!
http://www.youtube.com/watch?v=ds6iaBIPmhE&feature=player_embedded
Од Chrysler се уште се немаат ништо објавено за оваа провокација, но затоа дискографската куќа на Еминем Eight Mile Style најавила туќба против Ауди, но и барање за да се запре емитувањето на рекламта.