Jaguar SS100

7 јуни, 20110
0

Вилијам Лајонс од “Swallow Sidecar Coachbuilding Company” се познати по произведството на многу спортски и комерцијални шасии за автомобили пред самото воведување на екстравагантниот модел SS1 во 1931 година. Првично бил инсталиран шест-цилиндричен мотор Стандард 16 со 2.054 кубика, а во Октомври 1933 година овој мотор бил проширен со 2.664 кубика.

Моделот SS90 со две седишта се појавил во Март 1935 година, кога новиот главен инженер Вилијам Хејнс и неговиот консултант Хари Веслајк дизајнирале ohv глава за 2.7-литарски Стандарден мотор со двоен карбуратор со додатна енергија од 84 до 104bhp. Во 1936 година бил представен новиот спортски двосед SS100, а веќе во 1938 година моделот бил доразвиен со 1/2-литарски мотор кој произведувал 125bhp.
За многу луѓе овој спортски автомобил од доцните 30-ти години бил вистинско ремек дело.

За големиот успех кој го постигнал овој автомобил важни се 4 фактори кои треба да ги напоменеме: Релативно младата компанија, војната како важен фактор во тоа време, релативно ниската цена и одлуката да се купуваат мотори а не да се произведуваат. Многу конкуренти на SS100 во подоцнежните години копирале од овој модел кој навистина изгледа прекрасно.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *