Здрава и ефикасна компир диета

29 декември, 20130
6

Постојат многу теории кои тврдат дека компирот не е воопшто здрав за луѓето кои сакаат да се борат со килограмите. Во реалноста, сепак, тоа не е точно. Прво во 100гр компири има само околу 80 калории. И второ, во овој производ има голема количина на витамин Ц, како и елементи, исклучително корисни за срцето. Затоа диетата, која ќе ви ја презентираме, е навистина ефикасна и здрава! Се прави четири дена, и се губат минимум 2 килограми.

1 Ден

Појадок: Исечете го вашиот омилен плод и додадете малку кисело млеко. По желба можете да ставите и малку овес.

Ручек: 600гр компири се сечат на кругчиња и се запечуваат со бибер и сол. Непосредно пред да бидат готови, се додава 100гр рендано сирење. Се конзумира само половина од количеството.

Ужина: Мандарина, портокал или јаболко.

Вечера: Другата половина од компирите, останати од ручекот, зачинете со сос од јогурт или лук.

2 Ден

Појадок: 50 грама нискомаслена урда, и 1 тост од пченкарен леб.

Ручек: 4 варени компири помешени со варен карфиол или брокула.

Ужина: Чаша млако со ниска масленост.

Вечера: Направете си супа со компири и зеленчук по избор.без фиде!

3 Ден

Појадок: 200гр кисело млеко.

Ручек: 200гр компири, печени со едно јајце, малку сирење и свежи домати.

Ужина: јаболко или грејпфрут.

Вечера: 200гр печени компири со 50гр урда.

4 Ден

Појадок: Тост со 50гр пилешко месо и половина грејпфрут.

Ручек: 200гр варени компири, салата од пиперки и домати.

Ужина: Чаша сок од моркови и еден тост.

Вечера: Сварете 300гр компири. Исецкајте ги на коцки и додадете кромид, лук, 50гр сирење и 3-4 лажици јогурт. Можете да ги зачините со малку сол и сок од лимон.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Eskişehir escort - escort -

Sağlıktan Haber

- Roblox Vega X Exploit